2014年7月22日 星期二

我的soak off gel 甲 Part II

又一段時間沒有update 我的soak off gel 甲了


自從轉了新工後就沒有時間可以在lunch time 整甲
不情不願的要放工時才可去整
要知道做mama 的放工後都會歸心似箭的趕回家
所以我想我會比以前整得沒有那麼密

現在大約會一個月一次吧
之前是三星期一次的

做這種鮮明顏色的好處是會令雙手很顯白的
這個配襯很好看



深色感覺比較冬天
不過這隻色我覺得看起來都不錯呢


淨色沒有多花巧
而且這隻色我覺得很夏日


在想不到要整甚麼顏色時
粉紅或核紅色總是最好的配搭


大家有沒有可以介紹中環的整甲小店給我
其實真的很想在lunch time時整
因為放工我要趕回家親親我的寶貝

好吧

分享完畢
下次再見
大家like 了我們fb 的page沒有
給我們一個like吧
我們會常常在那裏update的


 大家如想找我們


可去fb page pm 我們呢


16 則留言:

  1. 做左媽媽...放工後真係要9秒9趕返屋企, 一黎要幫輕婆婆, 二黎真係好掛住佢地, 所以平日放工我已經無出街好耐好耐啦, 唉~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係想飛撲返去hahahhha~
      我以前未生時仲諗會唔會咁誇呀....
      原來真係會架..haahha~

      刪除
  2. 做左媽媽真係24小時都唔夠用

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 日日都好攰, 如果放多d假就好la, hahahhahah~

      刪除
  3. 無錯, 放工個心淨係想一枝箭返屋企, 邊度都唔想去...XDDD

    回覆刪除
  4. 自從有左apple 之後都冇再整過呢...真係冇時間去整甲呢...

    回覆刪除
  5. 嘩,好靚呀,不過我lazy,除左pre-wedding同結婚整過,之後都冇整了~~ 但gel 左甲真係好靚呢 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. hehhe, 你本身已經夠靚, 所以唔整都好靚:)

      刪除
  6. 我鐘意第二&四隻色, 我想整, 不過老公唔俾>< 只可以油

    回覆刪除
    回覆
    1. 我明大家老公點解唔想老婆整, 因為唔想對手甲唔好, 我老公都唔想我整, 不過佢又費事我話咩都唔俾, 所以佢唔再出聲......hahahaahha~

      刪除
  7. 有時間做gel甲真好, 我有左阿女之後,真係連茶指甲油既時間都冇...

    回覆刪除
    回覆
    1. haha...我之前抽lunch time時間, 而家就搵一間keep 耐d既, 隔耐d先整一次~

      刪除
  8. 我係金鐘整架, 不過都只係整過一次... 唔得閒再整呀 >.<

    回覆刪除

Welcome to Little K's big world
contact us: kongtsangtsang@gmail.com