2014年7月5日 星期六

16m3w - Element 踩單車?!

又見面啦
每次跟juju 哥哥和晴晴姐姐一起玩就會好開心的
而且爸媽們又可以暢談

今次我們本來相約了去西九踩單車的
但天氣實在太太太熱
為免大家中暑
所以都是留在Element 踩單車好了

哈哈
說笑的
是在element 上的平台踩單車才真



我們在element 吃飽東西後便在商場內先拍照一番


mama 組
三個小baby 都有望鏡頭的


papa 組
這張相只得晴兒姐姐一個望鏡頭
是mama 們不夠吸引嗎


再來一張
這次小baby 一同望著鏡頭
但到了papa 沒有望了
哈哈


開始預備出車
三位小選手都很緊張似的


友誼第一
比賽第二

這麼小就成為好朋友
將來即使沒有弟弟妹妹都有這些好朋友在身邊一起成長


當然都要跟我的寶貝拍照留念啦


每次見到Little K 很喜歡跟小朋友一起的時候
都讓我又再想想好不好要多一個baby

但到目前為止
Little K mama 還是沒有想定好要還是不要

大家呢?


好吧
分享完畢
下次再見
大家like 了我們fb 的page沒有
給我們一個like吧
我們會常常在那裏update的



 大家如想找我們
可去fb page pm 我們呢


12 則留言:

  1. 哈哈,我以為你地真係在 element 踩呀,原來在平台,笑左,咔咔~~~
    哇,mama 組右面的mama 好高呀,好似model,靚靚~ ^^ 不過你同另一個mama 都靚呀,三個都係索ma呢 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 高果個mama真係超高, 好羡慕佢條長腿呢~

      刪除
  2. little K咁可愛, 當然生啦!
    在商場內都可以推單車嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. krystal 你呢?生唔生多個?
      hahah, 我見保安都無話我地, 我估得掛...hahaha~

      刪除
  3. 如果真係成支軍隊0係 ELEMENT 踩單車, 都幾搞笑, 哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我估保安會趕鴨仔咁趕我地走, wakkakakak~

      刪除
  4. 梗係生啦!!!!!!加油!!!!!

    回覆刪除
  5. 生啦, 唔駛諗喇, 一齊努力啦~~ kakakaka

    回覆刪除

Welcome to Little K's big world
contact us: kongtsangtsang@gmail.com