2014年4月25日 星期五

Little K 15個月啦!!!

又一個月了
Little K 15個月啦
這個月的Little K 一切都安好
而且愈來愈會表達自己
依然是個happy baby

大家常常都會見到笑面的Little K
又給大家看看她搞笑的另一面吧
不知為什麼
可能是我和papa 有時候會整古做怪的
所以Little K 現在會模仿我們的表情

所以嘛
我所有的壞習慣真的要好好改掉
最大的進步(我指我自己) 就是我在她面前已經很努力的不再玩電話了
請鼓掌
因為小朋友模仿能力太高
我不想因為自己的壞習慣而令到Little K 跟我一樣



動作發展方面
行得愈來愈快
但不算太穩
不過都很好了
很願意行
而且今個月最大的進步是肯讓我們拖著她行路
另外最令我頭痛的是她現在會爬出沙發看書
也會懂得己從沙發上下來
不過
她不知道甚麼是危險
竟然企在沙發的手臂位
現在我叫姐姐都要常常看看她在做甚麼
不能掉以輕心

現在懂得把圈圈放入雪糕桶中
懂得疊高高


(之前)
語言能力方面
懂得單字如mama, dad, duck, dog, hot, wa..wa..
bus, 包包, yummy

(現在)
sit, cup, head, cat, book, apple, 唔係呀, 係呀, cheers, 食




指令方面

聽到哈哈笑會用手指指著面笑
懂得眼,耳,口,鼻,頭,腳趾,書,奶, 頭髮的英文
知道和會發出貓狗羊象蜜蜂等的動物叫聲
聽到hi, smile, byebye, point, clap your hands, hi five, blow kiss, open, thank you, 謝謝會做動作


可以自己靜靜的看書一段小小的時間
會從書櫃拿出書本要求我們讀
這對Little K mama來說非常好
因為我也是愛書之人

mama 期待你學得更多
每天都活得健康快樂


好吧
分享完畢
下次再見
大家like 了我們fb 的page沒有
給我們一個like吧
我們會常常在那裏update的



 大家如想找我們
可去fb page pm 我們呢

18 則留言:

  1. 好good 又叻叻!我都要想anki 咁叻!

    回覆刪除
  2. 我都想改掉下唔好o係大爺面前篤電話既壞習慣.....

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都盡量努力做緊, haha~

      刪除
    2. 我之前勁嚴重架...不過後來我老公話過我幾次, 我自己都檢討過再係咁真係會令到little K 都學左我咁, 所以我要迫自己改過(堅定mode!)~各位mama, 我地一定要戒左呢樣野架....!!!!

      刪除
  3. 最後張相little K成個少女咁呀
    k mama你教得好好呀
    我都要培訓吓我個懶仔先

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢好老積>.<
      邊係教得好, 我地大家一齊努力教好小朋友, 互相學習~

      刪除
  4. 第一張相好似台灣D美少女呀

    回覆刪除
  5. LITTLE K 張張相都好可愛呀,大左一定更靚女 ^^
    "一切都安好" 真好呀,繼續Keep 住啊 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝sammi :D
      最緊要我地既寶貝都keep住咁好~~~~~~~~~

      刪除
  6. 我都成日忍唔住玩電話...我都要改><

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係要改...因為我俾老公話過幾次, 我而家同個女一齊儘量唔玩電話, 要玩就等佢訓左先....都好難架, 儘力啦...加油!!!

      刪除
  7. 可以自己看書一會兒並自己拿書要求你們讀真係好習慣呢

    回覆刪除
    回覆
    1. :)
      我都感恩佢鐘意睇書, 但係佢都有毎壞習慣, 就係成日周圍掉野.........話極都唔聽=.=

      刪除
  8. 真係要戒電話呢個坏習慣呢, 加油呀mama~

    回覆刪除
    回覆
    1. 努力努力中, 我覺得自己進步左...hahahhaha, 要再加油..
      多謝支持呀:)

      刪除

Welcome to Little K's big world
contact us: kongtsangtsang@gmail.com