2014年2月19日 星期三

Little K 1歲啦 - 1歲party 場地篇

歡迎大家來到Little K 1歲party
現在先讓我來為大家介紹一下場地吧

正當Ki 很苦腦到底應該去哪裏舉辦Little K 的生日party時
hildy 就介紹了這個地方給我


真是很感激呢
因為我找了很多地方都不太合心意

這次party 是有主題的
因為Little K 小妹妹很喜歡這隻黃色的鴨仔
所以主題便是這隻鴨仔啦
出來效果很好呢
很開心的感覺

更給我們設計了一些welcome form board
很喜歡這些有自己style 的party
感覺上比較特別



不同造型的form board
party 完之後可帶走的
很喜歡呢
我頗欣賞這間公司的design


場地都算大
有幾樣設施供小朋友玩
有玩意小朋友才不會悶
照我看
小朋友們在當天都玩得很開心呢

吹氣小屋


大家有看到地上的小鴨嗎
是party公司替我安排送給小朋友的禮物
跟主題很一致


party 又怎小得波波池呢
很色彩繽紛


還有彈床
全部都很受小朋友歡迎
(大家未來到
我先來拍照
哈哈)


契哥哥都玩得很開心



除了以上的玩意外
又有一個地方玩玩積木
這個地方亦是我們party 姐姐跟大家玩遊戲的
之後再跟大家分享


這個水泡鴨子很多小朋友都很喜歡
每個都有坐上去


美中不足的是桌椅不足夠
所以很多朋友都沒有位坐呢
哈哈

下一篇blog會跟大家介紹party 的食物


好吧
分享完畢

下次再見
大家like 了我們fb 的page沒有
給我們一個like吧
我們會常常在那裏update的


18 則留言:

  1. 好靚呀, 但咁樣搞一搞係咪要過萬?

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝^^
      唔駛呀, 不過我覺得都唔平, 成個party我大約用左$8xxx.....
      而家好多度都好貴...

      刪除
    2. 有咁嘅效果又一D都唔貴喎, 睇哂咁多篇BLOG之後覺得抵添呀

      刪除
    3. hahahhaha, 多謝你呢一句, 我覺得好開心: D
      有d朋友話開一個party要咁貴好唔抵, 不過我諗住1歲大搞, 可能之後只會小小咁開party, 不過同樣有好多朋友覺得我搞得值得呀: D
      多謝krystal ^^

      刪除
  2. 唔錯喎個場地, o係邊架? 可以俾資料我嗎??thanks

    回覆刪除
    回覆
    1. 當然可以啦~
      佢叫Party Buddy,
      你可上網搵下佢既資料: D

      刪除
  3. PARTY場地佈置得好靚呀~~

    回覆刪除
  4. 佈置得好有氣氛呀!個場喺邊架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝艾莉絲, 個場係新蒲崗既party buddy :)

      刪除
  5. 好大,好靚,做你地個女真幸福

    回覆刪除
  6. 成個遊樂場咁,好開心呢﹗

    回覆刪除

Welcome to Little K's big world
contact us: kongtsangtsang@gmail.com