2014年2月9日 星期日

11m - Family photo @ Face (Part 4)

2013年的Family photo 最終回
希望之後會有更多機會再影家庭照

哇哈哈




其實
這part 的衣服是有經過配搭的
不過我知道都不太看得出
哈哈

我打算一家都穿牛仔服
怎知我那件牛仔褸影出來跟Hei 和Little K 的一點都不相似
但他們兩個的顏色卻很夾
我像是一個局外人呢
(說笑的)

跟bb拍照一定的帶的就是食物
你看Little K 吃得多起勁



吃了餅餅後
才可更有心情去拍照




笑容很一致
很多人都說Little K 笑的時候最似papa
但不笑的樣子又跟我很相似
我開始懷疑其實我很Hei 的樣子可能都是很相似的


我是嬌小型女生
而Hei 又屬於比較高大的男生
沒有穿上鞋子企在他身旁
我真的很細小呢


笑得很真心的一張相




很喜歡白色背景的感覺
簡單清新但卻有warm 的感覺


每個papa 都願意為自己的子女做牛做馬的
而且還會笑著的去做


這張Little K 很害羞的感覺
我很喜歡呢



好吧
分享完畢
下次再見
大家like 了我們fb 的page沒有
給我們一個like吧
我們會常常在那裏update的



 大家如想找我們
可去fb page pm 我們呢

8 則留言:

  1. baby k 好可愛, 同埋佢成日笑, 睇見到感受到好開心呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝oi yee, 我都覺得蛇仔明好得意呀, 見到小朋友心情真係會好d 架^^

      刪除
  2. 啲相真係影得好靚,攪到我都心郁郁想去影:p

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝妹豬媽, 你到時生埋妹妹時可以考慮去影呀, 仲靚~

      刪除
  3. 好溫馨呢~~ 大家都笑得好甜好開心﹗

    回覆刪除
  4. little k咁愛笑真好呀,見到佢都覺得開心呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝艾莉絲呀, 包包都係一個人見人愛既可愛bb:)

      刪除

Welcome to Little K's big world
contact us: kongtsangtsang@gmail.com