2013年12月21日 星期六

11m - Yummy Yummy - HIPP 米糊

最近工人姐姐跟我說
Little K 吃粥仔吃到悶了

起初都不以為意
因為平時Little K 是個乖寶寶
很喜歡吃東西的

但有一次我放假自己餵她吃粥仔時
她卻故意不張口咀巴
把小咀嘟起來
又或是只張開小小的咀巴來吃
我才知道她真的吃得悶了



於是這天我便給她試吃了這隻德國有機牌子HIPP的米糊
其實我們一直主張餵最天然的東西給Little K
所以大部份買給她吃的都是有機產品
價格雖較非有機產品高出小許
但我卻覺得嬰兒吃的應該要是較好的
因為質量和安全是我最大的考慮



讓我先介紹這個牌子給大家認識

HiPP是德國百年品牌,在歐洲早被公認 為「有機」和「嬰兒食品」的代名詞。
它率先取得歐盟12星環保標章認證,先後榮獲多項嬰兒食品系列大獎,成為全球最大的有機嬰兒食品企業和歐洲有機嬰兒食品銷量第一大品牌,在全球50個國家銷售,超過2億以上的媽媽們使用過HiPP的有機食品。

父母都希望把最好的給寶寶,為他打下良好的健康體質。有機農作物在種植過程中絕不使用非天然的化學物質,沒有經過基因改造,在純天然環境長成。HiPP一直追求最高的質量和安全標準,每一件HiPP喜寶有機食品都經過數百項或以上的檢測,它的標準甚至比歐盟有機食品標準還要高得多。

這天我用了HIPP 的米糊加上日式豆腐和雞蛋給Little K 品嚐

豆腐由大豆製造, 脂肪含量較肉類少及不含膽固醇, 亦是素食者的蛋白質來源之一
 蛋黃含多種維他命及礦物質, 包括維他命A, B, D, E, 鈣, 鐵等
(留意初試蛋黃的BB開始份量約1/3 個蛋黃)


做法

1. 日式豆腐切粒, 在滾水中汆一下, 備用
2. 雞蛋以滾水烚熟, 去殼, 取出半隻蛋黃, 壓成茸, 備用
3. 以100ml 奶 + 100ml 溫水 + 20g HIPP 米糊調成糊, 加入豆腐及蛋黃茸拌勻, 即可食用



看看有新食物時
Little K 會立即張大咀巴的
哈哈


試試味道
這個笑容好像說很不錯呢


哇哈哈

每個媽媽都希望子女吃得開懷大笑
好吧
下次再跟大家分享Little K 的食譜啦



大家可在以下地點購買

SOGO (尖沙咀店、1月1日以後銅鑼灣SOGO)、 一田 (大埔店、沙田店、旺角店、荃灣
店、屯門店) 、玩具斗反城(尖沙咀海運大廈, i-square, 將軍澳pop-corn) 、Watson’s Baby、
澳門新八佰伴

好吧
分享完畢
下次再見
大家like 了我們fb 的page沒有
給我們一個like吧
我們會常常在那裏update的



 大家如想找我們
可去fb page pm 我們呢

18 則留言:

  1. 回覆
    1. 佢真係食得好開心架, 仲笑到咭咭聲..haha

      刪除
  2. 回覆
    1. 佢勁為食, 同燒腩仔一樣, 不過無燒腩仔咁多款式...little k mama努力學習中~hehe

      刪除
  3. Little K 個樣食得好開心~~~應該好好味!!!XD

    回覆刪除
  4. Little K個樣食到津津有味,啲米糊應該真係好好味咁喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 我諗真係幾好味, 因為佢一路食一路笑, 傻妹妹黎架..hahah

      刪除
  5. 笑起上黎好靚女呀....Little K食得真係好開心!!

    回覆刪除
  6. Little K食得咁开心,唔知会否願意請ee食嗎?
    祝平安節及聖旦節快樂呀!^o^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我果時買Healthy Time,都係有機,貪萬寧有得買,方便!

      刪除
    2. 當然願意請la, hahahha
      就黎新一年la, little k祝ee你地全家日日都開心~~~~
      有機食物係會食得安心d!

      刪除
  7. 咁喏嘅, 琴晚婆婆又係叫我去買Hipp, 話最近成日賣廣告喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 我好耐無睇過電視, 都係朋友話我知有廣告咋..hahahha

      刪除
  8. 寶品都開始無咁鐘意食粥仔喇, 睇嚟我都要開始攪吓新意先得!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呀, 我最近俾左bb 芝士little k 食, 佢好like, 你遲d都試下俾寶品食丫~

      刪除
  9. I am a great fan and love the food. I 360 no scope all of the carrots and peas and want more. I Rekt all of the dorits and mountain Dews. YUMMMMEEEE

    回覆刪除

Welcome to Little K's big world
contact us: kongtsangtsang@gmail.com