2013年12月8日 星期日

10m - yummy food 之粟米忌廉魚柳字母粉

上個月
因為一些突發事情
我....當上了FTM

.................

5日
哇哈哈
對於Ki 來說
可以自己一個照顧Little K
真的覺得很興奮很刺激
但又有些擔心自己會應付不了

但Ki 相信作為一個媽媽
肩膀上可以負擔千斤重
而且照顧Little K 是我響往的事情
所以我跟自己說

" 我 一 定 可 以 的 "

當上FTM 的第一天
當Hei 上班後
便是我真正開始工作的時候
很忙碌很疲倦
但真的真的很開心

在這之前我已經一早編排好這幾天會和Little K 做甚麼
又想好煮甚麼好吃又健康的東西給Little K 吃

這天煮的是跟blogger 艾菲的食譜再加自己小小adj 的食物
感謝艾菲的分享

粟米忌廉魚柳字母粉




做法如下: 

1)將字母粉用滾水煮6分鐘, 之後過冷河, 再用普通開水煮多6分鐘, 
熄火後掩上蓋焗字母粉, 之後倒去多餘水分, 待用

2) 恰熟粟米後起粒, 加入一安奶放入攪拌機攪成忌廉汁

3) 魚柳蒸熟, 可攪拌或用叉整碎(為了讓Little K 有口感, 我只用叉整碎)

4) 全部材料放在一起就可食用


很簡易的食譜
而且忌廉粟米很可口
BB一定會很喜歡的


看見Little K 喜歡吃的樣子
真的很滿足呢
有機會的話再跟大家分享Little K 的餐單吧



好吧
分享完畢
下次再見
大家like 了我們fb 的page沒有
給我們一個like吧
我們會常常在那裏update的



 大家如想找我們
可去fb page pm 我們呢

10 則留言:

  1. 恭喜你轉做FTM呀, 雖然會忙過返工, 不過我相信你一定會忙得好開心好滿足!
    你用咩魚整架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 哇哈哈,大家誤會了,可能我打得唔啱,我做5日ftm咋,仲要返工架^^
      我用雪藏魚柳,但其實用新鮮魚仲好呀

      刪除
  2. HELLO! 你好呀! 今次係我第一次係度留言呢~
    我成日睇little k的成長點滴架, 佢真係好可愛靚女!
    可以做FTM係一件好幸福的事, 如果經濟容許我都好想陪住bb一齊成長!

    回覆刪除
    回覆
    1. yan,你好呀,nice to meet you^^
      哈哈,我講得唔啱,我其實係只做ftm5日咋,而家仲要返工,我地一齊努力做個好既working mum^^

      刪除
  3. 好正咁喎~我想比Anki試芝士,littel k 食過未呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. Little K都未食芝士呀, 我都好想俾佢食, 但買唔到BB芝士, 不過聽其他媽媽講食笑牛都得喎..

      刪除
  4. 好似好美味咁! 我仲未比我仔試粟米呀~ 可以一試! 想問魚柳你買咩魚柳去整?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我用鳕魚柳, 其實咩魚都OK架, 粟米真係好好味, 好多BB都LIKE~~

      刪除
  5. 嘻...Little K係唔係好鐘意呢?佢哋D食物雖然無調味,但只要材料新鮮都已經好好味啦﹗
    難得有機會試吓做FTM,要好好享受呀﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 艾菲你真係無介紹錯, 超好味呀...
      燒腩仔真係好幸福, 有個成日整咁多好味野俾佢既媽媽~

      刪除

Welcome to Little K's big world
contact us: kongtsangtsang@gmail.com