2012年11月28日 星期三

新手爸媽育兒實習課程 - by Baby Planner

上次在講座 - 新手父母湊B攻略 - 29weeks 的blog中
Ki 提及過已報了名上由Baby Planner舉辦的
新手爸媽育兒實習課程
Ki 有幾個同事都上過這個課程口碑都算不錯
我想其中一個原因是近我們的公司吧
這間位於灣仔的育兒中心
是專為新手爸媽提供一些專業知識及實習的機會
對於甚麼都不懂的Ki 來說
將勤補拙是唯一辦法

這個課程一共有四堂
價錢是$1,080
是for爸爸媽媽一起上的

就讓Ki 介紹一下第一堂學了些甚麼

產前準備及分娩時配合事項
懷孕期常見不適及處理方法
孕婦按摩
產前飲食注意事項
產前檢查的認知
分娩徵兆
生產過程
分娩時止痛法
分娩呼吸法
正確使用嬰兒包被


報名時
職員叫Ki 第一堂要穿比較寛鬆的褲
因為會有按摩這一part
Hei 問我
那麼爸爸會不會都有人按摩呢

哈哈

事實是
導師(是一個現任助產士)在第一堂會教導爸爸該如何替媽媽按摩背部及小腿至腳踝
因為很多媽媽都會有腳部水腫的問題
而Ki 正好有這個問題
所以我很喜歡這一part

雖然Hei現在每晚都有替我按摩腳部
但當然不及導師專業的手法
Ki 的水腫在當時真的舒緩了不少
因為上堂時只夠時間按一隻腳
所以當按完的那隻腳再次穿進鞋子時
真的感覺鞋子沒有那麼緊

這個baby是讓我們用來實習的
現場所見
全都是爸爸抱著的
可見現在的觀念不一定是媽媽才能夠照顧小孩的





這個就是

正確使用嬰兒包被
導師教導我們如何用紗巾包著bb

原來bb一出世要離開母親的子宮後是很沒有安全感的
所以這些不安的情緒便會導致bb無緣無故的哭泣
這時候
可以依照一些方法去用紗巾好好的包著bb
就好像bb仍然在母親的子宮內一樣
受著保護


這些是上課後的贈品






Ki 之前都沒有想過要付錢上堂去學照顧bb
但愈近分娩的時間
Ki 就愈緊張自己不知應該如何是好
當然
這些課程不是必然要報要上的
但是Ki 為求安心
都希望可以為Little K做更多的準備

下次再跟大家講講我第二堂學了些甚麼

好吧
分享完畢
下次再見
大家like 了我們fb 的page沒有
給我們一個like吧
我們會常常在那裏update的



 大家如想找我們
可去fb page pm 我們呢

4 則留言:

  1. 好多野送喔,而且又學到野,good 呀~~
    啊~~ 原來用巾包住 bb 係咁o既原因,我成日以為怕bb 涷.....哈哈XDDD
    [版主回覆12/02/2012 12:00:03]係呀, 我都係上左堂先學識到更多,
    到你第時有BB時, 你就會知架la...
    haha..到時我地可以分享下

    回覆刪除
  2. 我仲未學過點樣湊BB換片之類啊, 又唔想比錢去學喎, 諗住到時回到家有阿媽指點應該OK掛^^"
    [版主回覆12/07/2012 09:46:34]文大小姐, 你都好, 有mama教你...
    我細個時唔係mama湊大, 所以我mama都唔知點教我..ha

    Kaman, 係呀, 我都係就唔到時間去上政府果d, 因為佢通常都係返工時間,
    所以先俾錢報黎上堂咋...
    [Kaman回覆12/05/2012 10:52:48]如果唔想比錢去學,
    其實政府e院都有舉辦呢.
    不過多數都係9-6呢d時間上堂.
    如果就到時間,
    你都可以去上呢.
    我那時就係就唔到時間.
    所以先至比錢報仁安呢 >.<

    回覆刪除
  3. 我之前都有上堂的.
    我就喺仁安上.
    其實真係上堂冇坏呢.
    我好多知識都就係喺仁安學呢.
    加油呀~~
    [版主回覆12/07/2012 09:47:06]係呀..我都覺上左堂好好多, 起碼個心都定d...
    不過我怕到時又咩都唔記得哂..haha

    回覆刪除
  4. Smart Baby Clothing2012年12月12日 晚上8:11

    請問一堂有多時個鍾? 教按摩好似唔錯喎!!
    [版主回覆12/13/2012 21:38:47]一堂有2個鐘, total 4堂

    回覆刪除

Welcome to Little K's big world
contact us: kongtsangtsang@gmail.com