2012年11月23日 星期五

口水肩+汗墊 - Carter

多得blog友"文大小姐"的介紹
Ki 才可以買到這麼多漂亮的口水肩和汗墊給Little K
謝謝你呢
這些小小的口水肩真是十分十分可愛
顏色鮮明
而且圖案很精美
Ki 真的十分十分喜歡
收到後愛不釋手呢





這句"I always have room for CAKE"絕對是for Ki 的
哈哈


Ki 最愛波點
常常被同事取笑每次買phone case都是買波點
只是顏色不一樣


這條是Ki 和Hei最喜歡的
是毛巾質料的口水肩
真的很可愛很可愛


Ki 不喜歡豹紋
但卻被這條粉紅色類似豹紋圖案的口水肩吸引


這條送了給另一位陀囝囝的同事
我覺得很smart呢


汗墊
一set三條
大家應該看得出Ki 真的很喜歡蛋糕呢


由於第一次買了幾條後十分滿意
所以
第二次再買多幾條


灰襯粉紅
girly得來又很smart
又是cupcake
Little K應該會跟Ki 一樣愛吃的


Daddy & Mommy 糸列


這條很bb 的
我也很喜歡
還有那一句
"mommy loves me"
Little K要記住mama永遠愛你


這兩份汗墊是送給同事的小禮物

 再一次謝謝"文大小姐"的好介紹
Ki 真的很滿意呢



好吧
分享完畢
下次再見
大家like 了我們fb 的page沒有
給我們一個like吧
我們會常常在那裏update的



 大家如想找我們
可去fb page pm 我們呢


5 則留言:

  1. 哇哇哇~~ 靚過我平時買嗰d 啊.
    喺邊間入貨呀? apple係口水怪呢~!~~
    [版主回覆11/26/2012 22:02:33]http://ahfababy.shopping.babysky.hk/
    你可以去睇下, 真係好靚架...
    同埋價錢好抵買, 你快d買俾apple bb la~~~

    回覆刪除
  2. 好可愛呢 ^^ 波點真係永垂不朽,幾時睇,邊個年代睇都係咁型咁潮
    [版主回覆11/26/2012 22:15:58]yeah!!!!!!!!!!!
    係呀, 我都覺, 同埋襯咩色都咁靚.......

    回覆刪除
  3. 好似4百幾咁上下, 其實係得枝肚紋膏, 細o個枝油係送的, 依家我都keep住用, 我之前都用過好多其他o既膏呀, 油呀之類的東東, 但真係覺得呢枝幾好, 質地又正!! d紋淡得快o左!!
    [版主回覆11/26/2012 22:01:11]我之前都有用呢支油呀, 但後來用左L'OCCITANE都覺得ok, 同埋計過L'OCCITANE平小小, 所以都keep住買多支..haha~~~~~~~~~~~

    回覆刪除
  4. 唔駛客氣, 買caster口水肩真係會買上癮ga! haha~ 特別係啲message口水肩, d 意思真係幾貼心~ 我未見過mommy's wild child 喎~ very nice!~
    你有冇聖誕口水肩? 好多都好靚, 我都揀咗幾條啊~
    [版主回覆11/26/2012 22:16:18]我無買x'mas果d呀, 我見到你果d真係好靚...
    或者我遲小小會再買多轉..hehe...
    因為真係好靚!!!!!!!!!!!!!

    回覆刪除
  5. 莎拉蛋糕Sarah Cake2012年12月7日 下午6:12

    好靚既口水肩呀, 我平時買開果啲, 都唔見有呢推款式呢, 等我都去睇吓有無好嘢先
    [版主回覆12/09/2012 18:53:23]好呀...你去睇下la...你實會買到野架...
    我而家計下計下, 屋企d口水肩差唔多接近30條..可能仲over tim...
    其實係咪真係咁多口水呢..

    回覆刪除

Welcome to Little K's big world
contact us: kongtsangtsang@gmail.com