2012年9月13日 星期四

第四次產檢 - 16 Weeks 3 Days

來到第四次產檢
這次產檢和以往幾次的有些不同
因為這次是我打電話去要求提早檢查的

沒事沒事
不用太擔心
不是有甚麼事情

只是
喉嚨很痛
開始感冒
而且覺得下星期都要去覆診的話
不如今次一次過去見一見醫生

又是等等等等等等
這次Hei也有跟我一起去
我想足足等了兩個半鐘我又覺得很不舒服
所以Hei都開始很忟憎地問為什麼約好了都要等這麼久

但是
你忟還你忟
每一次都還是要等的
既使你等了兩個半鐘
給了七百元的診金
而且每次都只是入去十分鐘
你還是要等
跟醫生說了自己的病徵後
經醫生診斷下
說我是

感冒菌入腸

天哦

怪不得停了一斷時間的嘔吐又出來啦

醫生說給我三天病假休息一下

我問醫生要否吃藥
但她竟然說不用
叫我好好休息
就可以自己康復
(簡直不能相信自己的耳朵)

到了第二天
感冒喉嚨痛的感覺加劇
還有小小發燒
所以我知道自己根本不可能好像醫生說可以自己復原的

所以
我又再一次光顧我平常見的西醫

如是者
又是一個循環

每一次都是西醫幫到我小小
最終我還是要去給我的中醫看看

這個孕期不斷生病
真的令我很擔心和自責

Little K
你要好好加油
你要健康的來到這個世界
mama也會為你好好的照顧自己

P.S.這次
Little K又是繞著腳


下一次去照結構時
你記得張開兩腳給我們看清楚你的性別

這樣我才可以買東西給你呢


  

3 則留言:

  1. wa... 等0既時間, 仲好似耐過我0個陣, 我0個時around 個幾鐘=.=
    下次, 你不如落一落樓下行下街la, 我都試過食返個早餐上去都未到=.=
    [版主回覆09/16/2012 11:12:10]最慘係佢又無講要等咁耐, 所以都唔敢周圍走...=.=

    回覆刪除
  2. 試下用暖鹽水潄口,當年我懷著大公主都喉痛到死,又係無藥食,牙醫叫我用暖鹽水潄口,幫助殺菌又不怕食藥會影響BB.我們都要好好休息,快D病好.
    [版主回覆09/16/2012 20:22:10]原來外國既醫生都會叫孕婦戒口架...haha..我成日都以為外國mama係咩都食得架...
    但佢地唔會話唔好食凍野架??不過我都認同如果你咩都食唔落, 就搵d自己鐘意既野食下, 只要唔好太過份就ok~
    haha...通常亞媽實話咩都唔可以食...
    [Little Panda Mommy回覆09/16/2012 14:36:59]美國醫生都有吩囑唔好食魚生(怕有寄生蟲),腸仔之類要熟要出煙先好食,軟芝士最好少食(如blue cheese. 卡夫果d一塊塊的american cheese無問題),貝殻類海鮮少食(怕重金屬)。其他就乜都食得,我試過頭3個月乜都食唔落,只想食薯片雪糕,醫生話最緊要我食到野,仲話雪糕要食全脂,牛奶製品多蛋白質,對我好好,勁食都得。現在,我公開了首三個月的單,如果俾阿媽木發現實鬧死。
    [版主回覆09/16/2012 11:12:56]mama, 我想問你係外國生bb, 咁係咪唔駛好似我地咁戒口戒咁多架??
    外國人係咪可以咩都食架???

    回覆刪除
  3. 我之前都試過感冒, 睇咗醫生但唔敢食藥, 我每日都飲鮮榨奇異果汁,吸收多d天然維他命C, 捱過左最辛苦的幾日, 就不藥而癒喇~ 你可以試吓食多D奇異果吖~ 同埋瞓多D 最重要!
    [文大小姐回覆09/17/2012 12:22:23]我去juicy juice 買嚟飲咋~~ 元朗有好多分店~ 睇住佢鮮榨無加水的~ 我會加埋蘋果,好好味又有益~~
    [版主回覆09/16/2012 11:30:23]嘩..你咁好每日都有鮮榨果汁飲呀>>??
    好呀...我會試下, thanks~~~~~~
    你都要好好take care呀~

    回覆刪除

Welcome to Little K's big world
contact us: kongtsangtsang@gmail.com