2012年8月10日 星期五

懷孕心情 - 差一點跟抑鬱遇上了

自從有了BB之後
Ki很多生活習慣都改變了

不習慣這些轉變
當中過程十分辛苦難受
不能跟別人傾訴
有時候Ki會問問自己
到底是否真的有能力當一個好媽媽

有時候
又會擔心自己不能夠做得到而偷偷落淚

Ki本身決定會在今年年底報考專業試
但有了BB之後
身體每天都在十分疲倦的狀態
根本沒有可能有額外的精神完成到
為了BB和自己的身體著想
不得不將已計劃好的放置在一邊
真的實在有些失望
因為
實在不知道在當上媽媽後
還會不會為自己個人的理想而奮鬥
疲倦的感覺十分難受
Ki本身已經是一個身體十分差的人
有了BB之後
每天都處於生病的狀態似的
完全不能隻中精神上班
每天也是勉強支撐著身體
基本上沒有一刻是精神的
任何時候都可以睡得著

另一樣令Ki覺得辛苦的事
就是不能喝咖啡
Ki很喜歡很喜歡喝咖啡
每天早上必定要喝一杯才覺得自己有足夠的精神
最高峰時試過一天喝四杯
(大家千萬不要學我呀)
所以
沒有精神的感覺更加顯得明顯
同事們知道我不能喝之後
都不敢再叫我一起喝Pacific coffee或是Starbuck了
(現在Ki會每個月給自己喝一杯Starbuck作為小小的獎勵
這是經過中醫及西醫的資詢的
所以是絕對沒有問題)

不能喝咖啡之外
其實還有數以百樣的東西是孕婦不能吃的
eg. 牛(幸好Ki一早已戒了牛數年, 所以這個不成問題)
海鮮(Ki很喜歡吃海鮮, 每次吃buffet都要吃很多的生蠔, 現在不能了)
P.S 各位媽媽, 海鮮真是碰不得, 因為中醫及西醫都說會很容易令BB患上皮膚敏感或是濕疹, 所以千萬一能吃, 當然除了魚之外啦)
壽司, 刺身(這樣又是Ki很喜歡吃的東西, 試過在香港偷偷吃了一件三文魚, 馬上肚子就痛了起來, 之前在台灣吃過卻沒有事, 所以之後都不敢再吃了)
羊(聽說會讓BB發羊吊)
芒果(很濕毒的)
榴槤(很熱氣)
雪糕(其實很多人說所有生冷東西都不能吃, 個人而言, 我還是會喝小冰或是走冰的凍飲, 但是雪糕呢...真是最好不要, 我自己試過一次, 當天晚上立刻肚潟, 我跟自己說真的不要再試, 或者...試一口吧)
公仔面(不能吃有太多味精的東西, 有時候, 真的, 真的很想吃...)
垃圾食物(為了BB的健康, 每天吃的東西都未必是自己想吃的...)

不能吃的東西實在太多
工作已經辛苦
身體又十分不適
還要不能去吃自己想吃的東西
那種難受相信所有媽媽都經歷過

還要Ki現在是keep住有去看中醫
每天都要喝中藥來安胎都是令Ki覺得不容易的事
(現在Ki已轉了隔天才喝)
所以不能喝咖啡和吃壽司這種種已經令Ki心情低落得不能形容


還有
害喜的感覺嚴重
每刻都想作嘔想吐
有時候在地鐵中想嘔
有時刷牙時想嘔
有時在使用每天都用的爽膚水時都想嘔
每天都在疲累和嘔吐中生活
常常都覺得這個自己很沒用
人生像是失去意義一樣
很難受

我跟抑鬱症差一點遇上了

幸好
身邊有一個人不停支持我
跟我做足所有家務
跟我說只要安心休息
所有事不用擔心
在我偷偷落淚時哄我笑
真的
十分謝謝你




3 則留言:

  1. 加油!
    [版主回覆08/12/2012 20:21:15]謝謝你

    回覆刪除
  2. ki~雖然我無嘔~~~
    但我以前亦喜歡每朝coffee~~都戒了~~
    為食的我間中亦會吃sushi~~當然過左5個月先敢~~
    生冷野~辣野都係怕你腸胃唔好姐~~
    間中一次都唔怕呢~~~
    都遲d 見到bb 成長~健康,你就知值得啦~add oil
    [版主回覆09/15/2012 21:37:38]E...咁你都差唔多開始放la喎...
    你準備好哂little ball既野未呀??
    我就咩都未買=.=
    唔知從何入手, 你床仔, bb車果d都買哂la?
    邊度買架???
    你要企多真係會比較辛苦, 因為個肚已經咁大,
    你要好好加油, 轉入直路架la........................

    係呀??我本身無架...而家有bb先有lor =.=
    真係好辛苦 : (
    [加利回覆09/11/2012 17:33:30]我未放產假,38 週先放!
    我份工要企,又吾好意思成日入去坐!個肚又大,的確辛苦左!腳好庝、唯有努力橕下去!
    有濕疹呀,可能因為你荷耳檬改變左先會出!
    我本身夏天,皮膚一熱就會出風難、塊面個身都會起一達達!
    又會訓吾到,好明白你、日日個人好辛苦、唯有睇中醫針灸下,清下d 熱毒舒緩下!
    不過今年陀bb 又冇出,多謝我個乖女!
    [版主回覆09/11/2012 16:01:33]加油呀..........咁你係咪而家要多d休息架??
    我無嘔, 無過無端端有濕疹, 係勁嚴重果隻,
    好辛苦.......晚晚都訓唔到: (
    [加利回覆09/11/2012 11:23:08]差不多啦~~快要踏入37 weeks la ~~ 努力清胎毒中~~
    你呢排點呀~~仲有冇嘔呀~~~
    [版主回覆09/10/2012 19:08:36]e...加利你係咪就快生la?
    好緊張呀...
    [加利回覆08/15/2012 23:27:18]好快啦、我32weeks 啦、懷孕後期真係辛苦d ~~
    一齊努力啦(^∇^)
    [版主回覆08/15/2012 22:47:59]多謝你支持...
    你都要加油呀...!!
    我仲有半個月先到5個月...
    要忍忍忍忍忍!!!!!!!!!!!

    回覆刪除
  3. 真係好大轉變
    我都有諗過ga, 自己可唔可以咁偉大無私!! 不過我相信母愛好偉大, 幾難都做到!!! 加油哦
    [版主回覆09/11/2012 16:17:06]thanks : )
    ha..我記得我中醫同我講, 佢話佢有個病人(既係都係mon-to-be)開頭去睇時勁瘦, 之後到生果時肥左50lbs.......我聽左都好驚=.= 不過佢話之後湊bb就會瘦番...希望la..
    有呀, 而家有養, 我正想下一篇blog介紹下我隻狗仔
    咁貓同狗有無做到朋友架>??
    生bb俾人...如果係貓女or狗女都會好傷身體架.......同埋可能佢地生左你都唔會捨得俾人...hahhahaha
    [Stephanie ♥回覆09/11/2012 02:52:05]唔緊要la, 第時湊BB好快瘦番!!! 肥d 好容光煥發ga :)
    你要開心d, 就會靚ga 啦
    你而家仲有冇養ar? 我有2隻貓1隻狗, 有d人成日叫我生BB俾人...我一定唔會ar!!! 小心d 無問題!!! 仲有, 小朋友同動物一齊成長會健康d :)
    你要加油, take care ar!!!
    [版主回覆09/10/2012 19:10:49]係呀, 係想像唔到咁大既變化...
    而家我個人肥左好多=.=
    同埋好似醜左好多咁=.=
    不過我見你對你隻狗狗都咁好, 相信你都一定係個好好既mama,
    between, 我都有養狗架..haha~

    回覆刪除

Welcome to Little K's big world
contact us: kongtsangtsang@gmail.com