2014年11月22日 星期六

Little K 22 個月啦!!!

22個月的Little K
有自己的思想
很多事情都想自己做 (但又其實未必懂得做)
我看過書
除了有關安全的事情外
其實其他我們都可以放手讓她做的
所以很多時
如果不是太危險的我都由她
我小時候是受保護動物
所以長大後很多東西都不懂
我知道這是因為家人想保護我所以不讓我做
但對我來說這又是否對我好呢
我自己知道不是
所以在教育上我會有另一個看法

每當有朋友跟我說Little K 很像一個小公主時
我都會說她一定不會是公主
因為她要學懂自己照顧自己
做一個懂得照顧自己和照顧別人的女生




每次問Little K顏色時
她總會答我 yellow 
正當我覺得她未必懂得認顏色時
但我叫她會我某些顏色她又懂得給我
我想是她故意讀錯
小朋友就是這樣
明明知道
明明懂得
但就是不喜歡做給你看


現在的Little K 有了"自己"這個概念
有時候會說: Kylie 架, Kylie bed, Kylie food, Kylie xx等等, 更會說: 唔係你架
有時又會說: Mami cup, mami food, mami glasses
當然文法上有錯誤啦
不過她已經知道有自己的和別人的概念了
有時候我們會覺得理所當然要懂的事
其實不然
所以從這小小的發現中看見Little K 的長大
我覺得很有趣


Helper 姐姐教了Little K 我和Daddy 的英文名給她
當我們說出mama
她就會說mama xx
而我們說出daddy時
她就會說daddy xx

每次玩的時候
如果Little K 想玩多一次時
就會說出 one more time
她最喜歡的其中一個game 就是我們將一件小玩具收在杯子或碗中
之後再掉亂位置叫她估小玩具在哪裏
每次都說one more time和笑到卡卡聲的
哈哈


很喜歡唱歌和跳舞
能夠唱出全首ABC song, twinkle twinkle little star 和pg教的一首中文歌
一路唱一路搖動身體
很enjoy 的樣子

想要某樣東西時
會跟我們說 pls give me
想要別人幫忙時又會說 help me

可能大家會覺得Little K 很多話
我想是因為我是一個很多話的人
所以她應該是遺傳自我
但我肯定的是
我小時候一定沒有她這麼愛說話


Little K 很喜歡畫畫畫的
常常都會很悠然自得地畫畫
這個月還學會了畫直線和圓型
圓型其實都不太圓的
但每次畫完很都會跟我們說Circle 的

希望遲些有機會一起去郊外寫生吧


好吧
分享完畢
下次再見
以下是我們fb 的page :)



 大家如想找我們
可去fb page pm或是Email聯絡我們
kongtsangtsang@gmail.com

10 則留言:

  1. Kylie 未夠兩歳就識好多嘢, 好叻女, 同埋越大越有少女韻味, 係美人胚子呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 我諗女仔細個真係會快成熟過男仔好多, 我就覺得佢大得太快啦........................好唔捨得...

      刪除
  2. 係喎, 我個女又係, 次次問親佢咩色都答我"BLUE", 我都覺得佢係特登的!

    回覆刪除
    回覆
    1. hahahah, 原來水晶梨都係咁架???
      其實佢地根本識既!!!!!!!!

      刪除
  3. 媽媽講得好啱呀,我都認同唔好過份保護小朋友黎,畀佢多啲接觸唔同事物。Little K似媽咪咁靚靚,加埋識照顧自己同照顧別人,一定好得人鐘意呀 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀...以我為例, 我真係咩都唔識架>.<
      所以我唔想Little K 似我咁, 我希望佢最低限度都要識好好照顧自己~
      多謝Cathy :)

      刪除
  4. 認同到不得了
    公主還好
    王子我真係接受唔到
    所以咩都要波哥自己動手做

    回覆刪除
    回覆
    1. 我見波哥幫手整野食就知波媽你教得好啦~!
      我都想教Little K 第時煮俾我食, 波媽你開班既話通知我喎~~~~~~~

      刪除

Welcome to Little K's big world
contact us: kongtsangtsang@gmail.com