2014年5月4日 星期日

15m - 與Juju哥哥一家復活節長洲遊

難得復活節有幾日假期
見到不少人都出外郊遊
Ju ma 說她們一家會去長洲遊玩
我們便提議一起去戶外玩玩

Little K 為什麼悶悶不樂呀
來一個笑容吧
其實是因為到了她午睡的時間了




juju 哥哥見到Little K 便好奇的望著她
其實他們一起玩過幾次啦
可能覺得Little K 很面熟



可愛的ju ma 及juju哥哥


當天天氣很好
天朗氣清
每次出外遇著天氣好都不禁心裏感謝神


常常覺得有差不多年紀的朋友是很好的事
一起玩耍
一起學習


去到長洲
當然要吃個平安包啦
我跟姐姐說食過平安包
會一家平安的
哈哈


juju 真是個很sweet 的小男生


想起未結婚時
有時我也會拿著我的相機周圍的拍拍拍
沒有技巧
沒有好鏡頭
只有我的傻勁
把每一個我喜歡的東西都拍下來


天氣熱到bb們不停的喝水


熱到沒有表情
真的很可愛
juju 的表情好像有煩惱似的
哇哈哈


juju 在期待甚麼
就是水果冰啦
juju 和 Little K 都試了幾口呢


之後熱到把鞋子脫掉
Little K要看看juju 哥哥在做甚麼


不同造型的juju
很喜歡這次長洲的一天遊
雖然沒有特別做過甚麼
但跟小朋友一起去看看戶外真是一件很relax的事
之後要再想想更多適合跟小朋友一起去的地方遊玩呢


好吧
分享完畢
下次再見
大家like 了我們fb 的page沒有
給我們一個like吧
我們會常常在那裏update的



 大家如想找我們
可去fb page pm 我們呢


20 則留言:

  1. 你去果日多人嗎? 我果日去, 想揾個地方坐低食嘢都好困難呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 果日去.......勁多人.....周圍都係人, 所以bb們都係坐bb車中, 水晶梨有無好熱呀?

      刪除
  2. 本來我地27/4 去ga. 但因為驚多人, 改左18/5 先去呢~

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁我諗你18/5去會好d, 我果日真係超多人, 不過好好feel, hahahhaha~

      刪除
  3. "食過平安包,會一家平安的" 我都信架,之前幾年都有去呢,heehee ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. yeah~
      姐姐之後好開心咁食個包呀~hahahahha~
      你之後等好天都可以同埋巨龍去玩下呀:)

      刪除
  4. baby k 好乖喎, 眼訓都唔會扭計
    如果我個蛇仔明一早爆喊醜死怪喇

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢一時時la...有時都會勁喊架.......
      不過其實勁喊都正常, 其實朝朝起身返工我都想喊..hahahahhaha

      刪除
  5. 係咪好多人呀!我都好鐘意長洲美食

    回覆刪除
    回覆
    1. 勁多人呀, 不過我覺得都去得好開心, yeah, 長洲真係好多野食...yummy~

      刪除
  6. 我都好想去, 但呢幾日一定超多人....

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁你搵個星期六一家去, 不過唔好7,8月, 勁熱勁曬架...

      刪除
  7. 常常覺得有差不多年紀的朋友是很好的事 ==> 嘻嘻~ 係咪講緊我呢~

    回覆刪除
    回覆
    1. 當然話你啦, ju ma!!!
      識到你地真係好開心, hehheheheheh~

      刪除
  8. 成日都想去長洲行吓,但又好怕人多囉,所以都係得個講字

    回覆刪除
    回覆
    1. 搵個星期六一家去丫, 真係好正, 不過果日我地去太多人, bb們無得落地玩...驚俾人踏扁....

      刪除
  9. 長洲我都好耐冇去過添﹗好想得閒去下~~

    回覆刪除

Welcome to Little K's big world
contact us: kongtsangtsang@gmail.com