2013年9月15日 星期日

Little K 8個月啦!!!

Little K 8個月啦

感恩地知道神一直看守著我們
Little K 是一個happy baby
常常笑
很容易笑
我們常常取笑她是一個笑點極低的人(是, 像我 : p )



8個月大了
懂得的東西更多
不再是"一舊飯"
而是懂得去留心聽你說話
有自己情感的小寶寶了

在8個月的第二天
Little K 終於都懂得在由平躺的姿勢再去自己坐起來
其實有些BB在7個多月時已懂得
不過嘛
Little K 是個份量不輕的BB
所以對於她來說算是很不錯的發展了

食量方面
由1餐固體轉到2餐固體食物
奶量都沒有太大分別

另外在7個月的時候
下面的兩隻牙仔終於真正現身了
現在的Little K 笑起來時有時候會見到有兩隻小小的牙仔的
很..........很可愛的
手指開始懂得比較上靈活運用
懂得自己把星星餅從餅蓋上拿起後自己放入口

好吧
分享完畢
下次再見
大家like 了我們fb 的page沒有
給我們一個like吧


我們會常常在那裏update的

12 則留言:

  1. LITTLE K真係好趣緻,祝LITTLE K 繼續健健康康、開開心心﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝水太太, 我地都祝你日日開心, 健康美麗~~~~~~~~~

      刪除
  2. 唔好介意, 我想問LITTLE K係咪有少少豆雞呀?!

    回覆刪除
    回覆
    1. KAMAN, hahhaha, little k 之前有小小豆雞眼, 但佢而家就唔係, 因為我成日將個電話放係佢好近,
      所以影出黎就似豆雞...=.=

      刪除
  3. happy 8 months~~
    little k真係好靚女,帶帽嗰張好有model feel,

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝妹豬,
      佢唔係靚女, 妹豬先靚, 佢最多係可愛..hahahha

      刪除
  4. 我都有買cup cake果條口水肩呀 ^^

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. 多謝lai cc, mama唔靚女呀...little k 係可愛咋...hahahhaha~

      刪除
  6. HI, where did you buy the ball? Thanks.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我朋友幫我淘寶買架, 我見玩具反斗城都有, 但係會貴好多~

      刪除

Welcome to Little K's big world
contact us: kongtsangtsang@gmail.com