2013年9月12日 星期四

超好用的 i-angle Four season hip seat carrier


還是不太適應用這個新blog
而且最近很累很累
所以很久沒有去探大家呢

其實我心裏是很想打blog的
但又想到好像大部份blogger都失散了
心情真的有點不安
很害怕一路建立的友誼會一夜間消失了

好吧
我之後會努力的適應這裏的

這次想跟大家分享的是我早兩個月買下的

i-angel
Four season
hip seat carrier

大家都知道Little K 的份量不小的
所以真的要買一個舒服和實用的揹帶才可以輕鬆的帶她出外






一直都想買Hip seat carrier
但市面上都有大大小小的牌子
到底那一隻才適合我們使用呢
我問過一些意見
i-angle 是有很多媽媽都一致認為無論bb或是用家(用揹帶的那一個)都是覺得舒適的
Hei 在買之前已有朋友借給我們試用
他一試用完便立即說是買了
我們選了紫色
實物跟圖是一樣色的
很很很漂亮
一點都沒有娘的感覺



我試過有一天揹著Little K 超過4個鐘逛街
當然中間有休息的
還沒有一種很辛苦的感覺
一直都是覺得還可以繼續行的感覺
而且我相信Little K 都是坐得很舒服的
因為她在途上已睡了兩次呢
哇哈哈








好吧
分享完畢
下次再見
大家like 了我們fb 的page沒有
給我們一個like吧
我們會常常在那裏update的

11 則留言:

  1. 回覆
    1. 係呀, kathy, 我都覺得好靚, 好鐘意呀~~~~~

      刪除
  2. 好羡慕啊. 我那時極少揹APPLE...一揹就腰痛...

    回覆刪除
    回覆
    1. kaman, 其實我條腰都就斷架la....
      不過我好想同佢親密d, 同埋呢條算係幾舒服架la,
      所以我都覺得無買錯..hhhhahahah~

      刪除
  3. 隻色好sharp好靚呀~我都想買i-angel,不過又覺得佢個hip seat收唔埋,出街好似好阻"定",你有無咁嘅問題?

    回覆刪除
    回覆
    1. 妹豬, 其實係架, 有你所講既問題, 不過無hip seat既真係頂唔順, 揹唔到好耐, 同埋little k太有份量,
      所以要有hip seat先啱佢, 咁你而家同妹豬出街用車多?

      刪除
    2. 妹豬唔肯坐車,所以我哋都係揹

      刪除
  4. 隻色真係好靚,個款都唔錯喎,最重要係媽媽同little k 都舒服~~

    回覆刪除
  5. 我都係用i-angel,超好用!!

    回覆刪除

Welcome to Little K's big world
contact us: kongtsangtsang@gmail.com