2020年12月15日 星期二

<推介> 試用 - 功效顯著的防脫髮護髮產品Beauideal

脫髮問題對我黎講一直都存在, 原因有幾個: 壓力, 頭皮易出油, 又或者係護髮用品唔合適都會令我脫髮 >.<

 


 

最近收到個好好用, 好想同大家去介紹既防脫髮護髮產品, 我試用左差不多一個月, 其實係半個月時已經有明顯改善既情況, 平日我一定要日日洗頭, 因為基本上我前一晚洗完, 到放工時間都已經係好油咁....另外我甩頭髮既情況都幾嚴重, 每次吹頭時見到都覺得感覺好差, 因為成手都係甩左既頭髮....

 


 

 

用左半個月度, 我已經覺得甩頭髮情況,感覺到頭皮無咁易出油, 到大約用左3-4個星期, 就睇到吹頭時再冇頭髮斷裂/脫落嘅情況, 同埋明顯頭頂頭髮濃密左, 對我黎講真係好開心, 因為我之前頭頂既頭髮好薄 >.<

 


 

今次我試用左來自日本天然護髮品牌Beauideal, 人蔘生髮防脫系列,利用專利級幹細胞科研技術,加入多種天然植物幹細胞精華 包括50年野山人參未分化活性細胞等珍貴植物幹細胞,有效修復及喚醒毛囊,促進頭髮的生長,防斷、防脫髮、育髮、活髮一支到位!有效深層保濕,滋潤秀髮。

  

我試用左既包括有未分化植物幹細胞防脫髮去屑洗頭水, 未分化植物幹細胞修護防毛燥護髮素同埋未分化植物幹細胞育髮再生精華, 我睇返個價錢其實又唔算太貴, 所以試用完後決定會再買!!!

 

點解我既頭油問題會改善呢? 因為洗頭水幫助深層清潔底層污,髮根抑制頭皮頭油, 抑制頭瘡細菌。而防毛燥護髮素高效保濕,令頭髮柔順易梳有光澤。

 

 

 

植物草本護髮系列採用了對頭髮有美容和修復效果的未分化山人參乾細胞技術,從山人參乾細胞裡提取出的濃縮精華液,充分滲透入毛髮,頭皮中。有效增強頭髮的彈性和硬度,頭髮清洗的同時,草本植物的精華可以有效保護您的頭髮不受外界環境的傷害,即使在吹風機的高溫下也可以得到很好的保護。

 

 

而個育髮再生精華, 就係係頭髮清洗完擦乾後,取適量於掌心,給頭皮一個全方位按摩。就好似同面部肌膚護理一樣,定期調理頭皮肌膚,改善頭皮環境,健康的頭髮要從健康的頭皮開始。


Kindly remind please add the 分銷點 & hashtag(updated)

分銷點
ASTER
雅施 HKTVmall : bit.ly/2JDq30Z
ASTER門市及官網 : bit.ly/2VX01bj

沒有留言:

張貼留言

Welcome to Little K's big world
contact us: kongtsangtsang@gmail.com