2015年5月22日 星期五

26m <親子好去處>之復活節游啟德郵輪碼頭

復活節除了第一天要回公司做點事外, 其他時間都能跟寶貝好好享受假期
這天我們一家跟朋友吃完lunch/ tea?! 後見時間還早
daddy 便提議去他想帶我們去很久的啟德郵輪碼頭玩玩



我們沒有準備任何東西, 因為沒有想過會去嘛
幸好單車及波波keep 在車上, 所以便可以讓Little K 玩玩


小朋友最簡單, 看看這真摯的笑容


誰說女生不可以踢球?
Little K 就是個愛踼球的小女生


啟德郵輪碼頭有倘大的草地, 比起佐敦谷的地方當然小很多
但依然是個值得去的好地方


怎麼Little K 突然這麼詩情畫意的看海呢??
哈哈, 因為她看見遠遠有艘郵輪在停泊著


雖說Little K 是個愛笑的小朋友
但有時都會沉思的(扮)
哈哈
這個樣子很好笑呢


好吧
分享完畢
下次再見
以下是我們fb 的page :)



 大家如想找我們
可去fb page pm或是Email聯絡我們
kongtsangtsang@gmail.com 


14 則留言:

  1. 回覆
    1. 可以架, 地方雖然唔係好大, 但都有好多人係果度野餐~

      刪除
  2. Little k真係好靚女,好有童星感覺。

    回覆刪除
  3. 我們也想去很久了,但始終未有機會。
    LITTLE K很可愛,跟我家LITTLE L一樣愛踢球。

    回覆刪除
    回覆
    1. hahah, 我地都係講左好耐先去...
      hehe, 咁有機會可以一齊踢波~

      刪除
  4. 我都想去依度,除左草地重有咩玩?

    回覆刪除
    回覆
    1. 除左草地, 仲可以望下個海, 同埋好多小朋友踩單車玩scooter~

      刪除
  5. 哈哈,而家先寫返復活節既野,不過我都係。
    你d相影得好靚,當然都要主角Little K靚先得啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. hahahhah, 我d次序亂哂黎寫, 見到有咩相未寫就寫果d...hahahah
      多謝你呀, 個個小朋友都靚:)

      刪除
  6. 我地之前都去過呀! O個日有陽光又唔太熱, 野餐一流呀~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 真係唔可以太熱去, 會好辛苦, 去下戶外玩真係人都Relax d ~

      刪除
  7. 我哋上年去過,地方唔大但環境舒服,不過最近有媽媽話D保安咩都唔畀小朋友玩,搞到小朋友玩得好無癮

    回覆刪除
    回覆
    1. 你咁講我又好似記得果日有保安話唔俾小朋友玩搖控車定咩...希望黎緊會有更多地方俾小朋友戶外活動下啦~

      刪除

Welcome to Little K's big world
contact us: kongtsangtsang@gmail.com