2014年8月13日 星期三

龍B一歲半party!!!

在未生Little K 前
認識了一班可愛的mama
大家每次傾談的次數比起自己老公還多
雖然現在大家都忙著生活
忙著照顧寶貝和家庭
但依然keep 著間中有聚會和活動
就像老朋友一樣


寶貝們的一歲半party 我們又怎會忘記
當然要來一個生日party 慶祝一番



我負責訂蛋糕
因為方便我上完pg 後去取
所以只簡單地訂了美心這個蛋糕
外觀很好很可愛
大家一看到都讚不絕口
但味道嘛
哈哈


而且更有乳豬吃
感謝其他mama 幫忙order 食物


小朋友們當然排排坐等食啦
看看大家多乖巧


這次小朋友有2個活動
第一個是由其中一位mama 帶來了顏料讓各寶貝塗顏色
大家都玩得很開心
畫畫真是一個很好的活動


至於第二個活動
就是我負責的story time
大家的寶貝和家姐仔都好認真的聽同答我的問題
個個都給我反應(Little K上完pg後太累所以睡著了,哈哈)
多謝大家喜歡聽我講故事呢:)

mama 們要求下次聚會都由我講故事
哇哇哇
當然好啦
很開心連mama 們都喜歡
謝謝大家


寶貝們都很留心的
姨姨很開心呢


希望我們每一個寶貝都健康快樂的成長
在我們的愛中
學習做一個善良的好孩子
令社會更美好

好吧
分享完畢
下次再見
大家like 了我們fb 的page沒有
給我們一個like吧
我們會常常在那裏update的



 大家如想找我們
可去fb page pm 我們呢

10 則留言:

  1. 佢地好專心呀!little k 媽媽一定講得好好聽.....
    happy 18 months!!

    回覆刪除
    回覆
    1. Thanks Mrs. Wu :)
      我唔係講得好好架: P
      不過佢地好乖:)

      刪除
  2. 睇來你講嘅故事真係好吸引喎﹗

    回覆刪除
  3. 小b唔聽我講故事架, 睇黎little k媽媽講故事都有一手啵, 下次有機會真係要講俾小b聽下, 等佢唔好唔鐘意聽故事先得~

    回覆刪除
    回覆
    1. hehe, 好呀, 其實我以前幫小朋友補習時都有同佢地講故事, 我都鐘意講架, haha :)

      刪除
  4. 相信大人同小朋友都玩得好開心!

    回覆刪除
  5. 快D教下我地點講故事啦~~~~~WAKAKAKAKA

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈, 扮返故事人物聲線佢地會好投入架:)

      刪除

Welcome to Little K's big world
contact us: kongtsangtsang@gmail.com