2014年7月23日 星期三

Printic 免費曬相

見到燒腩仔mama艾菲 的blog分享知道 Printic 有免費曬相
有好東西當然要跟大家分享

其實我都有想過會不會好麻煩
又怕要input 很多資料才整到
(我是很怕麻煩的懶人)

但見艾菲說到容易整又快收到相
所以在上班前試一試 



想不到真的很簡單
只要在手提電話download Printic 這個app
再輸入小小資料就可以
我還在第二天便收到相了
效率真的很高

我一共曬了10張相
又可以在相下面位置加上自己的句子
真的很很很方便

如果未試的朋友可以用這個promotion code: C8FA99 來試試曬相
真的很容易和方便的

好吧

分享完畢
下次再見
大家like 了我們fb 的page沒有
給我們一個like吧
我們會常常在那裏update的


 大家如想找我們


可去fb page pm 我們呢

4 則留言:

  1. 我也試玩了,剛剛分享左,好鍾意。

    回覆刪除
  2. 唔知點解我試咗好多個CODE都唔得....

    回覆刪除
    回覆
    1. 你有無用你老公部機試?我都有fd係咁, 自己部機唔得, 但用老公部機又整到, 你再試下啦, 我fd 尋日整仲有架~

      刪除

Welcome to Little K's big world
contact us: kongtsangtsang@gmail.com