2014年5月7日 星期三

打理我的亂草 - VS Sassoon CC CREAM 順柔提升基底精華乳

其實Little K mama 的髮質真的不太好
很易出頭油
但髮尾卻又非常的乾旱
常常都出現開叉的情況
所以每隔幾個月
我都要去光顧髮型屋去打理一下我的亂草
而且我是很容易脫髮的
都不知原因是我的壓力
我的健康問題
還是甚麼原因

總之我是很羡慕人家有一把美美的長長秀髮啦

本來我對沙宣VS Sassoon沒有太大好感
因為總覺得很油
不太適合我使用

但這次卻試了這隻最近推出的
首支髮型專屬的CC CREAM 
順柔提升基底精華乳



一直只知道有用上面的CC CREAM
想不到頭髮都會有
先試諗它的質地
有點像充滿水份的乳霜


先看看我的亂草


均勻地抺於頭髮表面
無需沖洗
我最擔心的是佷油的感覺
因為我是個頭頂很易油的人
我不想連髮尾都變得油油的


沒有執過相
這是真的before & after
本身我都不覺得有甚麼大變化
但照片出來的效果令我知道原來用了真的順滑了


出了街一整天都沒有油膩感覺
對我來說這是很重要的
而且我是一個很喜歡頭髮整齊的人
我覺得這樣好像整齊了一點
嘻嘻



好吧
分享完畢
下次再見
大家like 了我們fb 的page沒有
給我們一個like吧
我們會常常在那裏update的



 大家如想找我們
可去fb page pm 我們呢


6 則留言:

  1. 唔洗沖水又幾好喎,我以前用過唔知邊隻係洗完頭搽都係唔洗沖水,唔洗一日就會好立架,VS個牌子都響,應該唔錯~
    Btw,little K mama笑得真甜美

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔鐘意用野係個頭又係因為怕好立...最怕呢個感覺, 成面油咁=.=
      hehe, 多謝肚b mama:)

      刪除
  2. 嘩,又真係幾好咁啊....我 d 頭髮成日打cake .....嗚嗚.....

    回覆刪除
  3. 會唔會好"立"呀? 我D 頭髮都係亂草.....唉.....

    回覆刪除
    回覆
    1. 我出街一日都唔覺好立呀, 我覺得佢比佢既洗頭水好

      刪除

Welcome to Little K's big world
contact us: kongtsangtsang@gmail.com