2014年9月14日 星期日

18m3w - 快樂自家開蠔夜

這天又有新玩意了
就是相約了Ju 媽一家, 晴兒一家, peter gor 和midco 他們上來我家開party
而且還有主題的

登登登登

就是
<自家開蠔>

大家都很期待呢
這天Little K mama 一早起身為party 預備了小小食物

有青紅蘿蔔粟米豬骨湯
蟹柳火腿粟米冷烏冬
還有北海道牛奶奶凍 



為小朋友預備的下午小茶點:
自家製牛奶包
豬肉薯餅


大家先來吃點小食
排排坐
一起吃


我覺得可以為自己喜歡的人製作食物是很開心的事
喜歡的人可以是愛人, 家人或是好朋友
希望你們都喜歡我的小小心意


吃飽飽後就一起玩耍了
先來創意的遊戲
雖然是顏色筆但卻有其他玩法
疊高高是一個不錯的玩法呢
小朋友創意無限
千萬不要讓寶貝失去創意
因為未來是要自己去創造出來的


可愛juju 哥哥
很乖很可愛的
完全冧暈了我


跟ee 和juju 哥哥合照
但兩個小朋友的眼睛都只掛著望電視呢
很齊心


之後又再玩隧道
這是Little K 其中一個最喜歡的玩意
每次都會玩到哈哈笑的


誰說隧道只可爬
Little K 說隧道既可爬
又可用來玩捉迷藏的
大家就裝作看不見她吧
哈哈


每個小朋友都喜歡玩的波波池
簡直是小朋友恩物


Mother garden廚房系列
大人小朋友都喜歡的廚房
真的很有質感很漂亮


小朋友一邊忙著玩耍
男士們就開始開蠔了
都說認真的人最好看
看看這幾位男士多認真
總共開了大約40隻蠔
真是辛苦了


這裏是其中一部份
真的很新鮮很好吃
我覺得可以在家中品嚐生蠔實在是一件很好很好的事
yummy


豐富的食物


有美味的食物
又有知心的朋友
大人小朋友都過得開心
這夜過得實在太好了


臨走前再來一張合照
願你們友誼永固
下次再一起玩


好吧
分享完畢
下次再見
大家like 了我們fb 的page沒有
給我們一個like吧
我們會常常在那裏update的



 大家如想找我們
可去fb page pm 我們呢




24 則留言:

  1. 夜麻麻 post 咁多好嘢食相 好毒呀

    回覆刪除
  2. D帶子個樣好好味.....好在我食飽早餐先睇呢篇咋.....

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 真係好好味, 同埋屋企食真係抵好多, d小朋友又可以玩, 唔駛困住係個位度~

      刪除
  3. 好過份呀!好肚餓
    你真係叻靚醒,咩都整得咁靚

    回覆刪除
    回覆
    1. 你先係叻靚醒呀, 我都想做anki呀~~~~~~~~~~

      刪除
  4. 哎呀.....攪到我都好想食生蠔呀呀呀呀呀呀~~~~~~~
    係啊,我想問little k 果張bb 餐椅在那買啊?
    我最近想買張輕巧的,可放在餐椅上的bb餐椅啊,你呢張幾好啊,many thx ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 你乖乖生左孖BB後就可以食啦:)
      張BB椅我係BB展買架, 牌子係Richell, 我係永安都見過好以有, 呢張我推介呀, 勁好用又好抵:)

      刪除
    2. Fisher Price 都係不錯的選擇. 我係用緊Fisher Price呢 ^^

      刪除
    3. 係呀, 真係好好用, 又方便唔阻地方~

      刪除
  5. 見到咁多美食都流哂口水呀! 我都想買個波波池,不過好怕要我清理D波波,所以都係望下算啦,嘻嘻!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我呢個波波池都爛爛地啦, 都想買過個新既, 小朋友真係好鐘意玩架~不過真係要成日清潔D 波波~

      刪除
  6. D嘢食搞到我突然好肚餓添﹗

    回覆刪除
  7. 好正好正好正好正好正... 我已經食左早餐, 都一樣咁肚餓:P

    回覆刪除
  8. 好想食海膽.. 好想食生蠔...................................

    回覆刪除
  9. May i know where did you buy 顏色筆? thanks.

    回覆刪除
    回覆
    1. https://www.facebook.com/BabiesB.CastleUSA

      我係呢間買架:)

      刪除

Welcome to Little K's big world
contact us: kongtsangtsang@gmail.com