2013年1月19日 星期六

我的走佬袋

Ki 在這個item上是一個反面教材
因為Ki 是在第38weeks時才真正的執拾好我的走佬袋
我記得上baby planner的課程時姑娘說要大約在35weeks(或是更前)便要執拾好的

所以Ki 真的是一個反面教材
大家千萬不要學

Ki 在38weeks時執拾好的走佬袋
剛好在一星期後的39weeks用得上
你說是不是很驚險

好吧
其實相片沒有拍得太多
因為實在太懶惰
所以我儘量用文字來說說我帶了甚麼東西去醫院

Ki 選擇了在法國醫院(聖德肋撒醫院 - St Teresa's hospital)生產Little K

醫院會送贈以下的東西衛生巾兩包
沖洗器一個
網褲四條
床墊四張

而Ki 帶了以下的東西1) 盒裝tissue (有用的)
2) 乳墊 (如果你餵母乳的話是有用的, 但不需要像Ki 一樣帶全盒, 帶10塊8塊已經很足夠的)
3) 孕婦衛生巾1-2包 (有用的)
4) 入院信, 醫生報告 (一定要帶)
5) 束腹帶 (本身為了收腹作用而帶去的, 怎料Ki 最後開刀所以這個收腹帶很有用,
 用後傷口會被包實, 痛楚會減輕很多的, 不過如果大家沒有帶去或是沒有買的話, 都可以即時在醫院買的)
6) 出院衫褲
7) 睡衣 (mama可以穿自己的睡衣, 不用穿醫院的, 記得帶去, 因為全部mama都會穿自己的)
8) 護膚品 (坦白說, Ki 在生完Little K後, 甚至現在在家中都沒有塗過甚麼護膚品, 所以看看自己的需要啦)
9) 冷熱敷墊 (如果你餵母乳的話, 這個是很有用)
10) 待茶 (Hei 在第二天給我帶來待茶, 而且醫院是每人一個暖水煲的, 所以不用擔心沒水喝)
11) 拖鞋 (又是必帶的)


我在JUSCO買了這個
但我的醫生跟我說如果你是為了修身purpose的
這個是不足夠的
用了後我也認同她的說話
或者遲一點
待我坐月完後
我會去搜尋一個或一件合用的修身衣物再介紹給大家
 


就是這個冷熱敷墊
很好用
現在Ki 在餵母乳或是泵奶前都會熱敷一下
會有舒緩胸部漲痛的作用





還有還有
BB出院時可以不用帶任何衣物
只需帶一張包被就可以
因為醫院會替BB沖涼換好衣服才讓BB出院的

好吧
就是這樣
希望我的走佬袋會幫到大家
各位mama
我們一同加油

5 則留言:

  1. 我又係去法國生, 等我跟住你執先~~~
    不過在醫院係咪未上奶未有胸痛, 唔駛用熱敷墊住? 在千色吉之島係咪有售? 在醫院點加熱?買一個定一對好呀?
    牙膏牙刷洗面/抺身毛巾係咪自己帶去?
    我35週喇, 仲未執走佬袋, 我都要快d手先得!!
    [版主回覆01/21/2013 17:21:17]hehe...
    你好叻呀, 其實係醫院我都懶無開到個熱敷墊用, 不過講真, 如果你用左毎效果真係好好多架, 我強烈推薦呢個呀...我係jusco買, 應該好多度都有唔同brand既, 我諗無咩所謂, 加熱好易架, 你叫你老公帶隻大小小既碗, 放d熱水, 再放個熱敷墊浸一陣就可以用~我買左一個咋, 都夠架la, 唔駛咁兩個~
    牙膏牙刷long口杯都唔駛帶, 醫院會送埋俾你, 抺身毛巾就帶定(我都打漏左tim..haha)
    你執定la, 拖下拖下就到預產期架la~~~~~~~~~~~~

    回覆刪除
  2. 我打算在新年後開始執走佬袋, 同埋bb野, 到時都係28 weeks左右, 而家開始擬定張清單先, 跟住再問同事借VIP card, yeah~
    [版主回覆01/22/2013 19:43:16]good, 早d執係好架....
    唔好好似我咁遲...

    回覆刪除
  3. 嘻嘻,等我要執時再睇番你呢篇卜做參考先:)
    咦,你都係開刀啊,第二日痛唔痛呀?
    [版主回覆01/22/2013 19:44:31]好呀, 我諗仁安同法國要預備既野都差唔多..
    第二日係落床or行路會痛痛地, 但用左收腹帶真係可以減輕痛楚好多架, 記得買~

    回覆刪除
  4. 小魔怪媽媽-YEN2013年1月21日 清晨5:57

    BB衣服都唔洗帶?
    冷熱敷墊好似你講,如果唔係都唔知要用~~
    束腹帶等你再介紹啦~~
    [版主回覆01/22/2013 19:46:43]bb衣服唔駛架, 帶包被la, 不過醫院果d唔係話好靚, 一定唔會有自己帶去果d咁靚, 不過好在唔駛煩lor..hehe..
    冷熱敷墊真係好好用呀, 如果你考慮餵母乳都可以買呀~
    好呀........等我物色下先

    回覆刪除
  5. 原來盒紙巾你自己帶架..? 我以為係醫院..
    我記得我同alvin 都手左好多, wkakakka
    [版主回覆01/24/2013 18:16:10]哈...係我架.......
    咁你下次俾返幾盒我啦

    回覆刪除

Welcome to Little K's big world
contact us: kongtsangtsang@gmail.com